Hello

Jag är så trött efter den här dagen på jobbet(jobbar på KappAhl), helt slut i benen, tror till och med att jag börjar få lite träningsvärk..och jag som inte tänka säga upp mitt gymkort från börjar, hah rena träningspasset att vara i en klädbutik ju. Jaja, ligger och funderar på om jag ska resa mig från sängen och gå en meter till mitt skrivbord och skriva färdigt min ansökan till en folkhögskola i Sthlm, men jag tror inte att jag orkar..

Oj oj oj vilket roligt inlägg det här blev, det kan vara så at jag kommer bli nästa Ana Gina, bara så ni vet!

Haha nä nu orkar jag inte skriva längre, annars kanske jag kommer få träningsvärk i händerna också, och det vore ju hemskt.

 Håller på förfullt med att spara ut håret också.. ricinolja, tvätta håret högst två ggr i veckan, inpackning minst en gång i veckan och ja ni tjejer vet ju! Önskar att mitt hår var lika långt som på den här bilden(löshår), så nu får det ta och växa lite.


Kommentarer
Postat av: DATTAAAAAAAAAA

nu vill jag se denna blogg aktiv ;)

2012-02-09 @ 11:36:11
URL: http://dattaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ricinolja funkar finfint ju! :D Mitt hår växte i alla fall 2 cm och fick fin kvalité! :) Dock måste du använda det oftare än två gånger i veckan om du vill se snabba resultat ;)

2012-02-10 @ 18:46:33
URL: http://emeliehjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0