Bilder

Här kommer lite bilder från förra året, de flesta är från sommaren. Blir så glad när jag kollar på dom här bilderna :)


Jag och söta söta Tove


Jag, Milo å Tove. Haha dom är så söta! Mina låtsassyskon eller vad man säger :)




Jag o Maja när jag hälsade på henne i Göteborg i somras, åh vad det var kul!!

Papsen o mördarhunden Zigge


Jag o mamma på Gran Canaria i höstas


Saknar mitt löshår..


Saknar mina Vittra-tjejer också.. Vittra hette gymnasieskolan vi gick på, gick musiklinjen..fick sjunga hela tiden, underbart.


Fler vittra-tjejer, japp I miss you.


Studenten


Bästaste bästa Nathalie


My bros Henrik och Wille.


Balen. Älskar min balklänning, blå och fin, önskar jag kunde ha på mig den oftare..

Avslutar med den här snygga bilden på  mig och Emilia - de snyggaste kusinerna i världen!!

Kommentarer
Postat av: Kakan

ååh fina bilder! Jag saknar dig hannii <3 :)

2012-02-24 @ 12:43:19
URL: http://cookieland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0