Godis är gott

Nä gud så här kan jag ju inte fortsätta, jag som var så duktig för någon månad sen, men nu måste jag bara ha det så fort jag känner lukten eller bara ser på det..Jag snackar om, KOLHYDRATER. Jäkla kolhydrater..

Eftersom jag inte vill rulla fram, eller bli rullad fram heller för den delen (checka bilden!!) så ska jag nu börja dra ner på kolhydraterna. Det är ju inte så himla svårt när man väl kommit igång. Bye bye lösgodis,  choklad, mackor, potatis och pasta! Bye bye.. 


Eller, jag ångrar mig! En gång i veckan är det väl okej med lite godis? Och det är väl inte jättefel heller om jag skulle vilja ta en liten potatis till maten ibland, lite kolhydrater måste man ju få i sig också! Hmm det är ju lördag idag också, wihoo lördagsgodis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0