I'm feeling great, I'm feeling awesome

Imorgon ska jag till Uppsala och hälsa på min käraste vän Nathalie och vara där hela helgen!! WOHOO
Jag är frrrrrriiiiiiisk! WOHOOO
Jag har sjungit alldeles för mycket idag och har blivit alldeles hes..men, jag kan sjunga igen!! WOHOOO
Jag har fått mina grejer jag skickade efter från Style by Tyra och dom var skiiiitsnygga! WOHOOO
Vårat kök här hemma hos pappa har blivit färdigt renoverat och det är så grymt grymt snyggt! WOHOO
I'm feeling awesome som Danny sjunger ni vet!
Wihii är så glad, och den här helgen ska bli så rolig och spännande :D
Kramiis


WOHHHOOOOOOOOO

''

 
Nathalie. Huuuur snygg är hon inte? Typ bara helt supersnygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0