Sweet dreams, oh sweet dreams

Har suttit länge framför datorn nu och försökt hitta någon bra sida där man kan läsa om drömmar, varför man drömmer det man gör osv. men hittar ingen bra..Skulle verkligen vilja veta varför jag drömmer det jag gör, varför jag drömmer så många hemska, obehagliga och rent ut sagt fruktansvärda drömmar..drömmer minst en mardröm varje natt! Det värsta är att jag alltid kommer ihåg minst tre drömmar också jag drömt under natten.  Jag tänker inte tråka ut er genom att berätta drömmar, för hur roligt är det egentligen att lyssna på andras drömmar? Men jag kan ju säga att jag iaf ofta drömmer om zombies, hemsökta hus, att jorden blir attackerad, att det är krig, att en massa människor dör, äckliga dockor(inte såna man leker med utan "levande" dockor) och stooora obehagliga fiskar(ofta är jag i akvariummet med dem). Just det, jag drömmer minst en gång i veckan att jag kommer för sent eller missar jobbet, får sån ångest av de drömmarna.
Bläää jag önskar att jag kunde drömma om små söta kaniner som hoppar på moln eller något liknande..

Jaja något helt annat, jag ääälskar Style by Tyra, både kläderna och smyckena är skitcoola! Har faktiskt beställt lite grejer därifrån idag, har ju bara varit hemma o varit lite småkrasslig idag så.   http://www.stylebytyra.se/ <3

 Den här svarta poncho-liknande grejen!

Och det här fjäderörhänget, coolischhhh

Ååh jag älskar att shoppa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0