Kan inte sjunga...

Ligger hemma i soffan och är sjuk, igår mådde jag verkligen skitdåligt kunde knappt andas och hade så ont i både huvudet och halsen, men idag mår jag lite bättre iaf. Tack och lov för det, vill ju kunna sjunga igen..
Har i alla fall melodifestivalen att se fram emot ikväll, jag älskar verkligen det programmet, tycker det är skitkul att kolla på! Jag hoppas att Loreen eller Danny vinner, haha även fast jag inte sett Dannys framträdande än!

Nu när jag är sjuk har jag ju en maaaassa tid för att slötitta på en massa filmer, serier osv., så tänkte börja kolla lite på Glee. Jag har alltid tyckt att det verkar så fjantigt och så, men eftersom så många gillar det så tänkte jag ge det en chans. Sen så äääälskar jag ju musik också, so why not.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0