Godmorron!

Egentligen borde jag väl kliva upp istället för att ligga nere på mitt rum i min säng med datorn i knät, men bara ett liten stund sen. Sen ska jag gå upp och koka min obligatoriska två ägg som jag äter varje morgon och försöka ta mig an vår nya kaffebryggare igen, är sugen på en latte..men sist jag var sugen på det så slutade det med mjölkkaos, mjölk över hela diskbänken, bryggaren och min tröja..ingen vacker syn...

Igår jobbade jag först, det var mycket folk i butiken så det var roligt! Sen stack jag hem till mamma för att byta om till något snyggare att ha på mig på kvällen, hade inget hos pappa för hade inte direkt tänkt att gå ut. Men det blev en lugn kväll, jag och Linn gick och tog någon drink på en mysig krog här i Östersund, det var trevligt.


Smyckena på bilden(ear cuffs och korsring) har jag faktiskt köpt av Linn, hon har gjort dom helt själv! Fasen, hon är så duktig, jag tänkte köpa ett smycke, ett halsband med en massa kors, men istället köpte jag fem..haha kunde bara inte låta bli! Kolla in sidan  som hon har med sin kompis Mikaela och beställ nå smycken själv. http://bisteria.blogg.se/ 


Så här såg jag ut igår, hade på mig min nya älsklings tröja/jacka från H&M. Älskar den verkligen, I think I wanna marry it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0