Tja, tjena!

Sitter och väntar på att melodifestivalen ska börja, haha jag kommer verkligen låta som världens nörd nu men jag kommer bli skitarg om inte Loreen vinner, verkligen skitarg.. Snart kommer iaf Robert, Elin, Tove och Milo hit och ska se det med mig, mammsen och Henrik! Kul kul :D

Jag känner mig så duktig(apropå ingenting), äter nyttigt och rör mig mycket nu, kanske kommer bli redo inför beachen 2012 trots allt! Det är lördag idag också och jag är inte alls sugen på godis..okej, nu blev jag liiite sugen eftersom jag skrev om det..men äh jag kan klara mig utan :)

En bild på Mamma, Robert, Tove å Milo från förra sommaren. Haha jag tycker den är så roligt för Tove ser så ledsen ut och mamma posar gärnet och Robert och Milo..ja jag vet inte! Haha

Men gud, jag har inte skrivit på en vecka och det här är allt jag kommer på.. hur sjutton lyckas toppbloggare som Tyra, Kenza och Blondinbella? Hmm kan ju vara att dom har ett intressantare och mer händelserikt liv än jag iofs..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0