Shoppat? Nä inte jag..

Sitter just nu och är lite sur, förlorade på pingis mot brorsan, det var ju såå jämt, men nej..han tog mig..den jäkeln. Nästa gång ska han få! Spöade pappa igår iaf, åh vilken glädje det var..:)

Var på stan med Linn idag också efter jobbet, shoppade lite och käkade sushi, inte helt fel :) Fast jag känner jag att jag svikit mig själv lite, har sagt att jag inte ska shoppa något mer före lönen, men lyckades intala mig själv att jag verkligen behövde ett gult linne, en svart topp och ett par leggings från Gina Tricot, jaa jag har ju så lite av sånt där så behövde det verkligen..not! Jaja, jag får försöka se det från den ljusa sidan, jag har lite nya kläder! Tjohoo :D

Hittade några bilder på mig och Linn från en utekväll förra året, haha jag tror vi hade kul, ser så ut!



Så här ser jag ut när jag inte posar och gör till mig på bild, mitt naturliga jag. Tycker man ska kunna visa det också ibland :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0